Hunyadi Mátyás Általános Iskola
2024. Április
HKSzeCsPSzoV
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Keresés

Mi így tanulunk otthon / Home school

Szülőföldem szép határa -  4.m.

Nemestóthy Gréta egy gondolattértép Göcsej vidékéről, Záray Lilien kalocsai hímzés. 

 

   
 
 
A Föld órája

készítette: Tóth Fruzsina 7.a, osztályfönök: Lovasi Ildikó

 

 
 
Sókristály növesztése

Kémiából egy szorgalmi, sókristályt kellett növeszteni otthon. Darabos Eszter, Rapcsák Márton  7.m.

    

 

Szófelhő

Készítette:Bálint Klaudia 7.a

 

 1.m. virtuális kiállítása

( képzőművész tanár: Tétényi Gabriella)

https://www.flickr.com/photos/188611534@N08/albums/72157714396158637

  

Kedvenc napközis foglalkozásom

Hoffmann Loretta 2.m.(tanító: Bodor Bernadett)

 

 

Dunántúli középhegység

Pados Rozina 4.m. ( osztálytanító: Kertes Viktória)

TheGrund_pályázat

4.m. osztály - (osztálytanító: Kertes Viktória)

Mire való az iskola? – Levél a testvéremnek (Tóth Maja 4.m.)

 

"Amikor a vírusok világgá mennek..."

A 4.a osztály projektmunkája közül a legsikeresebbek (osztálytanító: Török Emőke)
 
 
 
 
 

A Labirintus

1.m. osztály- képzőművészet  Tétényi Gabriella tanár

 

Angol

A powerpoint bemutatót készítette: Njoku Brooklyn 7.b, angol tanár: Réger Cecília

 

Történelem

Történelem házi feladat/ 5.a - Dékányné Bassi Ildikó történelem tanár

  

  

 

Dada-képvers, Dada-kaliigramma

8.m. osztály tanulói, Benkő Csilla Judit rajz és vizuális kultúra tanár

Tóth Sába, Füleki Emma, Török Emma, 8.m.

   

 

Üvegtárgyak fotózása ellenfényben

Kardos Flóra (6.b) tanuló fényképe 

 

 

 

 

  

 

 

Magyar irodalom és nyelvtan

A feladatokat összeállította: Kocsis Zsoltné

Petőfi: Egy gondolat bánt engemet....verselemzés előkészítése
Az volt a feladat, hogy hallgassák meg Liszt: Magyar rapszódiáját, és amit éreznek, jelenítsék meg. Aztán szöveggel írják a kép köré, hogy mi bántja őket, mitől félnek.

     

 

6.o. nyelvtan, a melléknév

Feladat: Jelenítsd meg az álomtájadat! Gyűjts a képről mellékneveket! Készíts fogalmazást úgy, hogy ezeket a mellékneveket is felhasználod!
 
  
 
 5.o. irodalom 
Külön füzetbe végzik a gyerekek a rajzos munkákat a János vitézzel kapcsolatban.
 
 
 
 Környezetismeret

Március legvégén Emőke néni azt a feladatot adta környezetből, hogy egy hétig végezzünk megfigyeléseket a lakásunk, a házunk ablakából, a kertből, az erkélyről. Főképp a növények, állatok, emberek változásait nézzük. Pár napja arra lettünk figyelmesek, hogy mamáéknál a postaládában apró, zöld tujalevelek vannak. Eleinte azt hittük, hogy a szomszéd kislány teszi bele, hogy megvicceljen minket. Napokon keresztül többször is kiszedtük. Egyik nap azonban észrevettük, hogy nem a szomszéd kislány teszi bele, hanem egy kék színű cinege. Onnantól kezdve benne hagytuk. A postás bácsinak is szóltunk, hogy mostantól ne odadobja a leveleket. Azóta is hordja a kis cinege az apró leveleket. Mamáék úgy döntöttek másik postaládát vesznek, hogy a cinegéket ne zavarják. Teltek a napok és a hetek, elkészült a fészek. Egyszer csak egy tojás lett a fészekben, amit még tíz másik követett. Most már a cinegepár felváltva őrzi a tojásaikat. Kíváncsian várom a következő hetek fejleményeit.

Csukat Norina Gréta 4.a

 

A Duna

 https://www.sutori.com/story/a-duna--o63TJ9Z5cQxyeYBFawti9qbV  

 

Tengerre magyar! - 5.osztályos házi feladatok

Serb László technika tanár által kiadott feladatok munkái

  

Rajz és vizuális kultúra - kazettás mennyezet

6.b - házi feladat / Ferkai Tibor rajztanár által kiadott feladatok munkái

     

 

Rajzpályázat

Hetedhét kaland műsor / Te milyennek képzeled el az immunrendszered védőpajzsát?

A rajzot készítette: Paczári Bence 2.b

 

Zenetanulás

https://www.youtube.com/watch?v=cXzgeVc36Xs

https://www.youtube.com/watch?v=ZXRBfpnEY-s

 
 

 

Képgaléria